opc_loader

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

 1) Hoe kan ik bestellen?

  U kan kiezen een account aan te maken (zodat u toegang heeft tot de tracking van uw order) of zonder account direct tot bestelling over te gaan. Bestellen in onze webshop kan door de artikelen in uw winkelwagen te plaatsen.  

Nadat uw bestelling is afgerond, ontvangt u automatisch een orderbevestiging in uw mailbox.

2) Hoe weet ik zeker dat jullie site veilig is?

Onze webshop is voorzien van 256-bit SSL certificatie, dit is de hoogst mogelijke beveligde manier van on-line winkelen en biedt volledige bescherming van klanten -en betalingsgegevens.  

 3) Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten onder de 15 euro bedragen €2,95. Tussen de 15 en 50 euro, betaald u €3,95. Voor bestellingen boven de 50 euro (incl BTW) zijn de verzendkosten GRATIS binnen heel Nederland! 

Voor het verzenden van bestellingen onder de 75 euro naar Belgie, Duitsland en Frankrijk, zal €7,95 extra in rekening gebracht worden.  Boven de 75 euro geldt ook voor Belgie, Duitsland en Frankrijk gratis verzending!

 4) Hoe kan ik betalen?

iDEAL: betalen met iDEAL is het betalen van uw bestelling met internetbankieren bij een van de deelnemende banken: ING bank, SNS, Fortis, ABN Amro of Rabobank; Deze manier van betalen is veilig. Als u betaalt per iDEAL dan kunnen wij vaak dezelfde werkdag nog uw bestelling verwerken en uw levering inboeken. 

Paypal: Paypal is een extreem veilige en zeer eenvoudige manier van betalen via het internet, zonder betalingskosten, en gekoppeld aan een creditcard of bank- of girorekening van uw eigen keuze.

Overschrijving via Bank of Giro: houdt u er rekening mee dat bij een normale overboeking per bank het geld pas 1 á 2 werkdagen na overboeking op onze rekening wordt bijgeschreven.

 Rembours: Levering onder rembours niet mogelijk. 

 5) Kan ik de bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?

 Ja, tijdens uw bestelling in onze webwinkel kunt u een factuuradres en een afleveradres opgeven.

 6) Ontvang ik een orderbevestiging?

 Ja, uw bestelling wordt automatisch per e-mail bevestigd.

 7) Hoe snel ontvang ik de bestelling?

 Artikelen worden direct uit voorraad geleverd. Of een artikel op voorraad is kunt u op produkt/detailniveau per artikel op de website vinden. Onder normale omstandigheden wordt uw bestelling voor peuterbedje en/of matras binnen 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling bij u thuis afgeleverd.

Voor de bestelling van dekbedovertrekken geldt een levertijd van slechts 1-2 werkdagen.  Track en trace zal, waar mogelijk, aan uw order worden toegevoegd zodat u uw bestelling zelf ook kan volgen.

 8) Wat is de kwaliteit?

 Al onze producten zijn 100% official merchandise en daarom van de goede kwaliteit die daarmee geassocieerd kan worden.

9) Hoe komt het dat jullie prijzen zoveel goedkoper zijn dan die van andere aanbieders?

 Wij warehousen direct bij de leveranciers en hebben zo geen kosten voor een tussenpersoon en showroom –en opslagkosten. Zodoende kunnen wij deze besparing doorberekenen aan u, onze klant.

10) Kan ik uw producten ook ergens eerst bekijken?

Er bestaat vooralsnog geen mogelijkheid de producten eerst te bekijken.

 11) Overig

 Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We streven ernaar uw mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Bol.com Partner

Design en lifestyleDesign en lifestyle

Gastenboek
Mvr B Groothuis 
Ik heb hier 2 dekbedden besteld en mijn...
Nathasja Woning 
Goede service. Heel erg leuk behang. Na...